Om HBK

HBK har primært til huse i Østervangshallen i den sydlige del af byen.
Adressen er Overgårdsvej 5 ved Østervangsskolen. Vi spiller også i Bavnehøjhallen samt i Vestjysk Bank Arena ved Hadsten Skole

Østervangshallen rummer 5 baner med god belysning og et behageligt gulv uden for mange streger.

I Vestjysk Bank Arena har vi også 5 baner til rådighed og her er der et bemandet cafeteria.

Vedtægter:

Du kan downloade klubbens vedtægter her: vedtægter-HBK.pdf

Forældreopbakning:

HBK drives af en frivillig bestyrelse bestående af 6 personer samt et stort antal frivillige forældre der hjælper til både til klubaftner, som holdleder og til afholdelse af stævner. Klubben vil ikke kunne fungere uden denne hjælp. Vi har altid brug for hænder også selv om det er 2 timer i løbet af en sæson. Så kontakt bestyrelsen på hadstenbk@gmail.com

Kørselsvejledning

Hvis man kommer fra motorvejen skal man tage afkørsel nr. 44 og derefter følge skiltene mod Hadsten. Når man møder byskiltet skal man fortsætte ligeud indtil man kommer til lysreguleringen. Her skal man dreje til venstre og op af bakken. På toppen af bakken skal man dreje til højre mod Hammel. På venstre hånd ligger østervangsskolen og man skal dreje til højre umiddelbart efter denne. Der er parkeringspladser på Overgårdsvej og et skilt med Hadsten Badminton Klub er på siden af bygningen.

Hvis man kører via Hammelvej eller Skanderborgvej kan man følge kortet.
Hallen ligger i den sydlige del af Hadsten.

Vis stort kort